مطالب سایت

علت روشن نشدن پکیج بیتا چیست ؟

روشن-نشدن-پکیج-بیتا

خرید پکیج بوتان از جمله پکیج هایی است که در طول چند سال اخیر جایگزین موتورخانه های مرکزی شده است. تا قبل از طراحی و تولید پکیج افراد جهت تامین انرژی گرمایشی منزل یا محیط کار خود با مشکلات زیادی مواجه بودند اما بعد از طراحی پکیج ها این مشکلات رفع شدند. هر کدام از پکیج ها در اثر عواملی دچار خرابی شده یا خاموش می شوند. روشن نشدن پکیج بیتا دلایل خاص خود را دارد.

شرکت بوتان با توجه به محصولات با کیفیتی که تولید می کند از سایر برند ها و رقبای خود پیشی گرفته و در بازار درصد زیادی از خرید و فروش ها را به خود اختصاص داده است. چون پکیج بوتان مدل بیتا راحت تر از سایر مدل ها تعمیر می شود، مصرف کنندگان زیادی تمایل به خرید این پکیج را دارند. در تولید پکیج بیتا از قطعاتی که تولید داخلی هستند استفاده شده است. اما با این وجود این پکیج با مشکلاتی نیز روشن نشدن مواجه است که در ادامه قصد داریم علت روشن نشدن پکیج دیواری بیتا را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

4 دلیل روشن نشدن پکیج دیواری بیتا

برخی از افراد زمانیکه با مشکل روشن نشدن پکیج بیتا مواجه می شوند با کارشناسان و مشاوران ما تماس گرفته و از آنها سوال می پرسند که چرا پکیج دیواری بیتا روشن نمی شود؟ پاسخ به این سؤال نیازمند آگاهی و شناخت دلایلی است که موجب خاموش شدن پکیج بیتا می شوند. در اینجا مهمترین دلایل روشن نشدن پکیج بوتان مدل بیتا آورده شده است.

بیشتر بخوانید :  بهترین روش تست قطعات پکیج دیواری

1. خرابی الکترود

خرابی-الکترود-باعث-خاموشی-پکیج-بیتا-می-شود

اگر الکترود خراب شده باشد پکیج سروصدا تولید کرده و موجب آزار و اذیت افراد می شود. الکترود قطعه ای است که وظیفه دارد بار الکتریسیته فرستاده شده از سوی برد فرمان را تخلیه کند. الکترود به وسیله قطع و وصل شدن جریان گاز موجب تولید گرمایش مورد نیاز می شود.

این قطعه در اثر عواملی چون آسیب دیدن، جمع شدن کثیفی و گرد و غبار بر روی نوک الکترود، ترک برداشتن چینی الکترود و …. کارایی خود را از دست می دهد. اگر دلیل روشن نشدن پکیج بیتا اشکال در الکترود باشد ابتدا باید آن را با استفاده از یک سمباده تمیز کنید سپس در صورتیکه بعد از تمیز شدن هم موفق به روشن کردن پکیج نشدید باید با کمک گرفتن از افراد متخصص الکترود را تعویض کنید.

 

2. ایراد در دریچه ورودی گاز

دریچه گاز یکی از اصلی ترین قطعات پکیج بیتا است. این قطعه با انتقال جریان گاز به دورن پکیج باعث روشن شدن سیستم می شود؛ بنابراین امکان دارد علت روشن نشدن پکیج دیواری بیتا مربوط به تنظیم نادرست همین دریچه باشد. تنظیم دریچه گاز توسط نصاب صورت می گیرد. به خاطر همین مشکلات است که مشاوران ما همیشه تاکید می کنند که کار نصب پکیج را به افراد حرفه ای بسپارید.

زمانیکه دریچه گاز اشتباه تنظیم می شود، گاز مورد نیاز پکیج تامین نشده و به همین علت پکیج روشن نمی شود. تنها با یک تماس تلفنی می توانید جهت رفع این مشکل از تکنسین کاران حرفه ای ما کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید :  آموزش راه اندازی پکیج بیتا

3. روشن نماندن شمعک

پس از اینکه دو مورد قبلی را بررسی کردید و هیچ مشکلی نداشتند باید به سراغ بررسی شمعک دستگاه بروید. پس از ورود گاز به قسمت شمعک جرقه زن شروع به کار کرده و در نهایت اگر مشکلی در شمعک وجود نداشته باشد پکیج روشن می شود اما اگر در این قسمت ایرادی باشد پیلوت خاموش می شود در این صورت علت روشن نشدن مشعل پکیج بیتا  می تواند مربوط به جرم و کثیفی هایی باشد که در دهنه نازل ورودی گاز به دستگاه جمع شده و موجب مسدود شدن ورودی گاز شده اند. برای رفع این مشکل باید این قسمت را به دقت جدا کرده و با استفاده از یک دستمال مرطوب کثیفی ها را پاک کنید.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

4. خرابی ترموستات

خرابی-ترموستات-باعث-روشن-نشدن-پکیج-بیتا

باید ترموستات پکیج را بررسی کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. برای اینکه مطمئن شوید ترموستات خراب نیست دمای تنظیم شده را حداقل ۵ درجه افزایش دهید. اگر با این وجود هنوز موفق به روشن کردن دستگاه نشدید پس ترموستات دچار مشکل شده است. تعویض ترموستات کار راحتی نیست و در صورتیکه اشتباهی در تعویض آن رخ بدهد همچنان دستگاه خاموش می ماند. به همین دلیل جهت سرویس یا تعمیر پکیج بیتا از تعمیر کاران حرفه ای ما کمک بگیرید.

 

سخن پایانی

اگر به هر دلیلی یکی از قطعاتی که در بالا گفته شد دچار مشکل شد بهتر از برای خرید قطعات پکیج دیواری مدل بیتا از نمایندگی های برتر از قبیل مرکز فروش اقدام کنید. این مجموعه در ازای کیفیت بالا مناسب ترین قیمت را به مشتریان خود عرضه می دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید :  کدام یک از انواع پکیج ایران رادیاتور را بخریم؟

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

1 نظر در “علت روشن نشدن پکیج بیتا چیست ؟

  1. سلام‌ممنون ازراهنمای های شماپکیج‌ مایک بارون میشه دیگه روشن نمیشه پس آبستن شیرآب چراغ هم روشن میمانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *