کلیه اصول و رویه‏‌ها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

کاربر: مشتری یا کاربر به هر شخصی که با توجه به اطلاعات کاربری در سایت سامیار سرویس ثبت نام می کند تا از خدمات سایت  استفاده نماید.

عضویت شما در سایت بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و هر  نوع درخواستی از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط تلقی می گردد.

  1. مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده جهت ثبت نام و درخواست برعهده کاربر می باشد.
  2. چنانچه شرکت سازنده جهت استفاده مصرف کننده از خدمات و گارانتی کالا شرایط و ضوابط از پیش تعریف شده ای داشته باشد(مثلا نصب توسط نصاب مجاز)، مصرف کننده شخصاً ملزم به رعایت آنها می باشد.
  3. تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
  4. اطلاعات و مشخصات کالاها توسط شرکت های سازنده ،یا منابع و مراجع اصیل و یا ترجمه سایتهای معتبر خارجی تامین می‌گردد.

از اینرو سایت اینترنتی سامیار سرویس هیچ مسووليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می‌داند.

ارتباط با کاربران
  1. جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های سایت سامیار سرویس، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال می نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه  را در پروفایل خود لغو کنند.
  2. آدرس ایمیل سامیار سرویس  info@samyarservice.com می باشد و فقط هر اطلاعاتی که از طریق این ایمیل ارسال شود معتبر می باشد.
  3. اطلاعات خصوصی کاربران استفاده کننده از خدمات سایت محافظت شده و در اختیار اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد شد.
شرایط برگشت کالا

کنترل  دقیق و ضمانت اصل بودن کالا نشان‌دهنده‌ی اهمیت رضایت مشتری برای مجموعه مرکزفروش می باشد. بنابراین اگر کالایی از نظر مشتری معیوب بوده و یا اصل نباشد، می‌تواند برگشت داده شود

 

قبل از تائید نهایی خرید، حتما از خرید خود مطمئن باشید. چون انصراف  از خرید  علاوه بر هزینه با توجه به پخش سریع مرسوله ها توسط پیک به سختی امکانپذیر می باشد. اما اگر مشتری به دلایل غیرشخصی و به خاطر مسائل زیر از خرید خود منصرف شود، می‌تواند کالا را تحت شرایطی به ما بازگرداند

 

مغایرت کالای ارسال شده با کالای درخواستی

مجموعه مرکز فروش همیشه سعی و تلاش می کند تا طبق درخواست مشتری کالا را تحویل دهد. اما در صورت مغایرت شما می توانید محصول مورد نظر را برای ما ارسالکنید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد

درصورت معیوب بودن کالا

کالاهایی که برای شا ارسال می گردداز بهترین نوع محصولات بازار می باشد. مشتری در هنگام دریافت محصول باید به خوبی انر ا بررسی کرده و از سالم بودنآن اطمینانن حاصل کند و در صورت مشکل و یا معیوب بودن سریعا به بخش خدمات پس از فروش  اطلاع دهد. پس از تایید کارشناسان و هماهنگی های لازم نسب به برگشت کالا اقدام کند

 

در صورت بوجود آمدن مشکلات ذکر شده پس از هماهنگی با تیم فروش میتوانید کالا را مرجوع کنید. پس از دریافت محصول و وجود مشکل سریعا با پشتیبانی با شماره 77185663-77204891 تماس بگیرید.

 از ابتدای خرید کالا تا زمان تحویل کالا با شما همراه شما خواهیم بود

شرایط و ضوابط

 مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از سایت مرکز فروش اقدام می نماید

 

ورود کاربران به وب‏‌سایت  و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت مرکزفروش از سوی کاربر است..

جهت اطلاع رسانی رویدادها و خدمات از ایمیل  info@markazforoosh.com استفاده می شود

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

تعریف مشتری یا کاربر:

ارتباطات الکترونیکی:

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

مجموعه مرکز فروش به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه می دهد..

همه مطالب وب سایت ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده بخشی از اموال مجموعه محسوب می‏‌شود و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای این مجموعه محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

مجموعه مرکز فروش به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت 9 صبح الی 19 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند

 

مجموعه مرکز فروش مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سایت مرکز فروش محفوظ است.

خسارت در هنگام حمل و نقل

مجموعه مرکز فروش همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

 

کلیه اصول و رویه‏‌های مجموعه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات سایت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است

5/5 - (1 امتیاز)