در حال نمایش 3 نتیجه

 

شرکت ایران رادیاتور از بزرگترین تولیدکنندگان رادیاتور در ایران است که کار خود را با تولید رادیاتور در سال 1358 آغاز کرده است و هم اکنون با بکارگیری تکنولوژی و تولید متنوع انواع رادیاتورها سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است.
در این بخش از سایت انواع متنوع رادیاتورهای ایران رادیاتور به نمایش گذاشته شده است و همانگونه که مشاهده می فرمایید تنوع رادیاتورهای ایران رادیاتور بسیار زیاد بوده و متناسب با سلیقه های مختلف، می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
رادیاتورهای ایران رادیاتور در دو مدل کلی پنلی و پره ای تولید می شوند. در هر یک از این دو مدل، تنوع زیادی در ارتفاع پره ها، طول پنل و ظرفیت حرارتی آن ها وجود دارد. مدل های متنوع رادیاتورها از جمله مدل پنلی، کال، تمپو، ماکسی، سولار، دوال و … است که با سلیقه های مختلف می توانید به انتخاب محصول مورد نظرتان بپردازید.
پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهتر از مشاوره تلفنی همکاران ما بهره بگیرید تا با اطمینان بیشتری به خرید بپردازید.
با این وجود، می توانید ویژگی محصولات مختلف را به صورت خلاصه درون سایت مشاهده می نمایید و همزمان از مشاوران ما نیز بهره مند شوید.

قیمت رادیاتورهای ایران رادیاتور

  برای ثبت سفارش و خرید رادیاتور ایران رادیاتور (هر یک از محصولات)، می توانید با تماس تلفنی، سفارش خود را ثبت نمایید و پس از تحویل محصول درب منزل، هزینه آن را پرداخت نمایید.
نوع سفارش محصولات بسته به سلیقه شما می تواند به صورت اینترنتی با ثبت سفارش در سایت و یا با تماس تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید. در هر صورت پرداخت هزینه پس از تحویل جنس درب منزلتان خواهد بود.

خدمات گروه ما به همشهریان عزیز:

1. هزینه محصول پس از تحویل جنس درب منزل از مشتریان دریافت می شود
2. فاکتور رسمی به مشتریان گرامی ارائه می گردد
3. هزینه نصب رادیاتورها و لوازم جانبی آن به عهده مشتریان گرامی است
4. ضمانت اصالت کالا
5. امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی و تلفنی

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942