پکیج بوتان

اصلی‌ترین تفاوت پکیج و آبگرمکن که شما را از سردرگمی انتخاب نجات می دهد چیست!

تفاوت پکیج و آبگرمکن بوتان

در این مقاله قصد داریم مقایسه ای بین پکیج و آبگرمکن داشته باشیم و به صورت خلاصه تفاوت های این دو را برایتان توضیح دهیم تا شما در انتخاب و خرید هریک از این محصولات دچار مشکل نشوید و با اطمینان عمل کنید.
در ابتدا وظیفه آبگرمکن را خدمتتان توضیح می دهیم و بعد درباره پکیج بحث خواهیم کرد.

آبگرمکن چیست و چه وظیفه ای به عهده دارد؟

آبگرمکن وظیفه تولید آب گرم مصرفی را دارد یعنی در واقع آب گرم مورد نیاز برای شستشو و حمام و شستن ظرف ها و … رو فراهم می کند. کارکرد آبگرمکن به این صورت است که آب سرد لوله کشی وارد آبگرمکن می‌شود و از کویل های مسی داخل آبگرمکن عبور می کند و با حرارتی که به واسطه این کویل ها از شعله آبگرمکن دریافت می‌کند، گرم می شود و دما آن بالا می‌رود. این آب گرم وارد لوله کشی آب گرم ساختمان می‌گردد که ما از آن برای حمام کردن وشستن ظرف ها و … استفاده می کنیم.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

پکیچ چیست و چه نقشی دارد؟

بطور کلی پکیج ،یک موتورخانه کامل با بالاترين بازدهی و کیفیت و با کمترين مصرف انرژی و فضا می باشد از نظر خطر پذیری هم بدلیل استفاده استانداردهای مطلق اروپایی و تامین گرمایش با آب گرم و رادیاتور ،خطر پذیری ساختمان توسط بخاری و آبگرمکن حذف شده و دیگر هیچ نیازی به آبگرمکن و بخاری در ساختمان نیست و این اصلی ترین تفاوت پکیج و آبگرمکن می باشد

پکیج دو وظیفه دارد:
اولین وظیفه پکیج تولید آب گرم مصرفی است، یعنی دقیقا همان کاری که آبگرمکن انجام می‌دهد. در این عملیات تفاوت خاصی بین پکیج و آبگرمکن وجود ندارد.
وظیفه بعدی پکیج، گرم کردن فضای ساختمان است یعنی همان نقشی که داخل ساختمان های دیگر بخاری انجام می‌دهد. پس پکیج در واقع ترکیبی از آبگرمکن و بخاری است. از یک طرف آب گرم مصرفی برای ما تولید می‌کند و از طرف دیگه، فضای خانه را گرم می‌کند.
شاید برایتان جالب باشد, پکیج چطوی کار بخاری رو انجام میدهد.
پکیج دو مدار برای عبور آب دارد. از یکی از این مدارها، آب سرد مصرفی عبور می‌کند و گرم می‌شود و برای حمام کردن و شستشو و …  استفاده می‌شود. از مدار دیگر، آب سرد وارد می‌شود و دمای آن بالا می‌رود و به سمت رادیاتورها هدایت می‌گردد.

بیشتر بخوانید :  تفاوت پکیج دیواری و زمینی وابسته به وضعيت ساختمان شماست, در خرید خود دقت کنید!

اصلی ترین تفاوت پکیج و آبگرمکن
این آب گرم داخل رادیاتورها گردش میکند و از طریق گرم کردن رادیاتورها، باعث گرم شدن خانه می‌شود. با گرم کردن رادیاتورها، آب مدار کم کم گرماش خود رو از دست میدهد و خودش سرد میشود و دوباره برای گرم شدن وارد پکیج میشود.
پس در واقع مسیر بدین شکل شد که آب سرد وارد پکیج میشود و پکیج آن رو گرم می‌کند، بعد این آب به سمت رادیاتورها هدایت می‌شود، بعد آب گرم، گرمای خود را به رادیاتورها منتقل می‌کند و رادیاتورها گرم می‌شوند و آب مدار سرد میشود و باز برای دوباره گرم شدن وارد پکیج میشود و این عملیات مداوم انجام میشود و باعث گرم شدن خانه می‌شود.
در استفاده از پکیج، در واقع اون چیزی که در نهایت خانه رو گرم میکند، رادیاتور است. رادیاتور گرمای آب را میگیرد و گرم میشود و این گرما رو آرام آرام به فضای خانه مننتقل میکند در نتیجه یک گرمای مطلوب را برای مان به ارمغان می اورد.

[av_heading heading=’حالا با انتخاب خود خرید کنید’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’10’ color=” custom_font=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”][/av_heading] [av_button label=’خرید پکیج بوتان’ link=’manually,http://www.markazforoosh.com/%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%86/’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue831′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=”] [av_button label=’خرید آبگرمکن بوتان’ link=’manually,http://www.markazforoosh.com/%d8%a2%d8%a8%da%af%d8%b1%d9%85%da%a9%d9%86-%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%86/’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue831′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=”] [av_button label=’خرید پکیج ایران رادیاتور’ link=’manually,http://www.markazforoosh.com/%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1/’ link_target=’_blank’ size=’medium’ position=’center’ icon_select=’yes’ icon=’ue831′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ admin_preview_bg=”]

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

لطفا شما هم نظرات خود را در مقایسه بین پکیج و آبگرمکن بوتان برای ما به اشتراک بگذارید.

3.8/5 - (20 امتیاز)
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “اصلی‌ترین تفاوت پکیج و آبگرمکن که شما را از سردرگمی انتخاب نجات می دهد چیست!

  1. پوریا گفت:

    ممنون از توضيح شما مدیر عزیز

  2. ناشناس گفت:

    تولید نه، بلکه هماهنگ میکند .

  3. سایت پکیج گفت:

    متشکرم

  4. ر ضا گفت:

    سلام
    ممنون از اطلاعات خوبتان.
    به نظر شما کدوم پکیج رو بخرم؟

    1. admin گفت:

      سلام
      برای خرید پکیج بوتان و یا پکیج ایران رادیاتور همراه با توضیحات می توانید به صفحات محصول مراجعه و مقایسه کنید.

  5. روشهای شاد زیستن در *** گفت:

    خوب بود

  6. Hassan گفت:

    ممنون از توضیح خخوب و جا افتادتون موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *