مطالب سایت

چرا پکیج آب را گرم نمی کند؟

گرم-نکردن-آب-توسط-پکیج

گرم نکردن آب توسط پکیج یکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه است. زمانیکه افراد با مشکل گرم نشدن آب مواجه می شوند اولین کاری که می کنند تماس با مراکز معتبری است که در حوزه تعمیر پکیج فعالیت دارند. گاهی اوقات نیز این افراد به صورت خود جوش اقدام به بررسی و تعمیر پکیج می کنند.

عیب یابی و تعمیر پکیج باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد چون شما با وظایف قطعات مختلف پکیج و نحوه تعمیر و تعویض آنها آشنا نیستید و ممکن است مشکلات جدی تری به بار بیاورید. علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج دلایل مختلفی دارد که ما در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی این دلایل، بهترین راه حل را برای رفع این مشکل به شما معرفی کنیم.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

4 دلایل گرم نشدن آب توسط پکیج

پکیج انواع متنوعی دارد و در اثر نقص فنی یا یکسری بی توجهی ها ممکن است دچار مشکل شده و قادر به گرم کردن آب مصرفی نباشد. مهمترین دلیل گرم نکردن اب توسط پکیج مربوط به نواقص فنی است. بنابراین وقتی شیر آب گرم را باز کردید و متوجه شدید که عملکرد دستگاه دچار اختلال شده و نمی تواند آبگرم تولید کند در ابتدا باید جریان برق و گاز را بررسی کنید.

  1. همه پکیج ها با استفاده از منابع آب، گاز و برق کار می کنند؛ بنابراین به هنگام بروز مشکل در اولین قدم باید به سراغ این منابع بروید. چک کنید که آیا شیر آب و گاز باز است یا نه؟ همچنین باید اتصال برق را نیز مورد توجه قرار دهید.
  2. دومین مورد در جواب به سؤال ” چرا پکیج آب را گرم نمیکند؟ ” توجه به فشار آب است. زمانیکه مصرف آبگرم بالا می‌ رود امکان دارد به طور اتفاقی شیر پکیج بسته شده و فشار افت کند. در صورت بسته بودن شیر آب پکیج با هر بار مصرف میزان آب موجود در لوله ها کمتر شده و شما با مشکل گرم نکردن آب پکیج روبرو می شوید.
  3. گرم نکردن آب توسط پکیج دیواری می تواند در اثر خرابی فلوسوئیچ پکیج دیواری نیز اتفاق بیفتد. برای اینکه مطمئن شوید این قطعه خراب نیست برای ۲ دقیقه آبگرم را باز کنید و به پکیج نگاه کنید در صورتیکه چراغ مربوط به نشانگر پکیج روشن شود، فلوسوئیچ هیچ مشکلی ندارد.
  4. دیگر علت گرم نکردن اب توسط پکیج دیواری می تواند مربوط به خرابی NTC باشد. NTC یک سنسور تشخیص دما است  و خرابی آن باعث می شود که پکیج قادر به گرم کردن آب مصرفی نباشد. بررسی این قطعه کار ساده ای نیست؛ بنابراین اگر شک دارید که NTC  پکیج کار می کند یا نه؟ حتما با سرویس کاران حرفه ای تماس بگیرید.
بیشتر بخوانید :  آموزش هواگیری پکیج بیتا

 

چرا پکیج ایران رادیاتور آب را گرم نمی کند؟

دلایل-پکیج-ایران-رادیاتور-آب-را-گرم-نمی-کند

پکیج دیواری ایران رادیاتور نیز مانند سایر پکیج ها امکان دارد تحت تأثیر برخی عوامل قادر به گرم کردن آب گرم مصرفی نباشد. از جمله شایع ترین دلایلی که موجب گرم نکردن آب توسط این پکیج می شود می توان به: خرابی ترموستات، وارد شدن هوا در لوله های پکیج و خرابی شیر سه طرفه اشاره کرد.

چرا پکیج بوتان آب را گرم نمی کند؟

پکیج دیواری بوتان یکی از پر فروش ترین پکیج ها در بازار است. این پکیج قابلیت زیادی در تولید آبگرم مصرفی دارد اما همانند سایر پکیج ها اغلب نمی تواند آبگرم مصرفی افراد را تامین کند. مهمترین دلیلی که باعث گرم نکردن آب پکیج می شود، سوختگی برد پکیج است.

برد پکیج در اثر اختلال و نوسانات نیروی برق دچار مشکل و خرابی می شود. برد یکی از قطعات مهم پکیج است پس به تنهایی نمی توانید آن را تعمیر یا تعویض کنید. البته برای هر مشکلی که در کارکرد پکیج رخ می دهد باید از تعمیرکاران مجرب کمک گرفت.

چرا پکیج گلدیران آب را گرم نمی کند؟

دلایل-پکیج-گلدیران-آب-را-گرم-نمی-کند

پکیج گلدیران از دیگر پکیج های محبوب است که طرفداران زیادی دارد. با وجود طراحی منحصر به فرد پکیج گلدیران و قطعات درجه یکی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته این پکیج همانند سایر دستگاه ها در اثر گذشت زمان دچار نقص فنی شده و نمی تواند آبگرم مورد نیاز افراد را تامین کند و به همین دلیل است که برخی از مشتریان ما خرید پکیج زمینی را مناسب تر می دانند.

بیشتر بخوانید :  چرا پکیج ارور میده ؟

گرم نکردن آب توسط پکیج گاهی به یکی از دغدغه های افراد تبدیل می شود؛ به طوریکه به هنگام مواجه شدن با این مشکل در یک تصمیم آنی خود اقدام به تعمیر پکیج می کنند. اما مهمترین دلایل گرم نکردن آب توسط پکیج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطعی یا اتصالی برق پکیج
  • خرابی پمپ
  • سوختگی برد پکیج
  • فاصله کم رادیاتور از پکیج
  • افت فشار آب
  • بسته بودن شیر پکیج
  • اختلال در سنسور
  • خرابی دودکش یا بسته بودن راه خروجی هوا
  • ورود هوا در لوله های پکیج

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

اگر با رفع این ایرادات مشکل گرم نشدن آب رفع نشد، شاید بهتر باشد به فکر خرید پکیج شوفاژ دیواری جدید باشید.

سخن پایانی

اگر پکیج شما به هر دلیلی دچار مشکل شد برای خرید قطعه مورد نظر می توانید از سایت معتبر مرکز فروش عمده قطعات پکیج دیواری مراجعه کنید. تمامی محصولات این مجموعه با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به مشترین عرضه می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس درج شده با کارشناسان این فروشگاه در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول در رابطه با گرم نکردن آب توسط پکیج

دلایل گرم نکردن آب توسط پکیج کدامند؟

در مقاله دلایل زیادی برای گردم نکردن آب پکیج نام بردیم اما این دلایل تنها مواردی نیستند که موجب بروز این مشکل می شود. مهمترین دلیلی که می تواند موجب بروز این مشکل شود می توان به عدم توجه به سرویس دوره ای پکیج اشاره کرد.

سرویس دوره ای پکیج چه تاثیری در عملکرد پکیج دارد؟

پکیج حداقل باید ۶ ماه یکبار به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی آن برطرف شود. زمانیکه سرویس دوره ای سر وقت انجام می گیرد و عیب تمام قطعات برطرف می شود دیگر پکیج دچار مشکل گم نکردن آب نخواهد شد.

بیشتر بخوانید :  علت خرابی پکیج بوتان چیست؟

چرا باید برای رفع مشکل گرم نشدن آب پکیج از افراد حرفه ای کمک بگیریم؟

افراد حرفه ای با توجه به سابقه ای که در زمینه تعمیر و تعویض قطعات انواع پکیج دادند به خوبی می توانند مشکل پکیج را پیدا کرده و در کوتاهترین زمان ممکن آن را رفع کنند.

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *