مطالب سایت

آموزش هواگیری پکیج بیتا

هواگیری-پکیج-بیتا

هواگیری پکیج بوتان مدل بیتا زمانی انجام می شود که پکیج به دلایل مختلف خاموش شده و کارایی خود را از دست داده است. نحوه هواگیری پکیج بیتا اهمیت زیادی دارد چون اگر فرد اطلاعات درستی در مورد چگونگی انجام هواگیری نداشته باشد، نمی تواند پکیج را روشن کند. زمانی که پکیج خاموش شد اولین کاری که باید انجام دهید بررسی فشار بار پکیج است. در صورتی که فشار بار پکیج مشکلی داشته باشد باید آن را تنظیم کنید.

زمانی که صحبت از هواگیری پکیج به میان می آید، برخی از افراد تصور می کنند که کار سختی لست، درحالی‌ که این طور نیست. اگر به نکات و مواردی که در خصوص آموزش چگونگی هواگیری پکیج بیتا که در ادامه بیان خواهیم کرد، توجه کنید به راحتی می توانید کار هواگیری را انجام دهید. با توجه به این مورد که طریقه هواگیری پکیج بیتا در چگونگی انجام کار مؤثر است‌، در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با این کار بیشتر آشنا کنیم.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

آموزش گام به گام هواگیری پکیج بیتا 

هواگیری پکیج بیتا که برخی از افراد آن را با عنوان تنظیم فشار بار پکیج می شناسند زمانی صورت می گیرد که دستگاه خاموش شده و فشار بار آن کمتر از ۱ است. برای این که بتوانید هواگیری پکیج را انجام دهید ابتدا باید شیر پر کن را پیدا کنید.

شیر پر کن معمولا در زیر پکیج قرار گرفته و ولوم پلاستیکی آبی رنگی دارد. اگر نگاه کنید متوجه می شوید که این قطعه به صورت مورب از زیر پکیج بیرون آمده است. برخی مصرف کنندگان شیر پر کن را با شیلنگ هایی که به آب متصل شده اند، اشتباه می گیرند.

بیشتر بخوانید :  چرا آبگرمکن خاموش می شود ؟

برای هواگیری پکیج باید مراحل زیر را اجرا کنید:

  • بعد از فعال کردن سیستم شوفاژ و رادیاتور ها باید به سراغ هواگیری پکیج بروید.
  • ابتدا یک شیر آبگرم را باز کنید تا پکیج روشن شود.
  • حالا پیچ هواگیری را که در انتهای پمپ قرار دارد با استفاده از یک پیچ گوشتی باز کنید.
  • بعد از اینکه پیچ را باز کردید آب به همراه هوای موجود در دستگاه از ناحیه ای که پیچ باز شده خارج می شود، برای اینکه محیط کثیف نشود زیر پیچ یک دستمال قرار دهید تا این آب را جذب کند.
  • بعد از اینکه هوا به طور کامل از دستگاه خارج شد دیگر هیچ سر و صدایی از پکیج به گوش نمی رسد و این نشانگر آن است که عمل هواگیری با موفقیت انجام شده است. سپس پیچ را ببندید.

این روش هواگیری پکیج بیتا بسیار آسان است فقط باید مراقب باشید تا آبگرمی که بعد از باز کردن پیچ از پکیج خارج می شود دستتان را نسوزاند. اگر بعد از هواگیری پکیج بیتا مشکل حل نشد و رادیاتور ها همچنان صدا می دادند یا آب پکیج سرد و گرم می شد بهتر است با کمک گرفتن از افراد متخصص رادیاتور ها را نیز هواگیری کنید‌.

فشار بار مناسب پکیج بیتا

فشار-بار-مناسب-پکیج-بیتا

همانطور که در قسمت آموزش نحوه‌ ی هواگیری پکیج بیتا اشاره کردیم حتما باید جهت تنظیم فشار بار ابتدا شیر پر کن را پیدا کنید. همه مشاوران مجرب در حین آموزش هواگیری پکیج دیواری بیتا به این نکته اشاره می کنند که فشار بار مناسب برای پکیج بین عدد ۱ تا ۱٫۵ می باشد. پس اگر فشار بار کمتر یا بیشتر از این عدد باشد حتما در عملکرد پکیج اختلال ایجاد شده و خاموش می شود.

بیشتر بخوانید :  اطلاعات ضروری که لازم است درباره دود کش پکیج دیواری یا زمینی بدانید

در برخی موارد در اثر بی توجهی فشار بار به عدد ۲ می رسد و افراد با دیدن این عدد نگران کارایی پکیج شده و با مشاوران ما تماس می گیرند‌. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست چون با باز کردن شیر پر کن می توانید فشار را دوباره تنظیم کنید.

 

مزایا هواگیری پکیج

علاوه بر آموزش هواگیری پکیج مدل بیتا بهتر است با مزایای هواگیری نیز آشنا شوید. هواگیری همچون دیگر کارهایی که جهت رفع مشکلات پکیج همچون خاموش و روشن نشدن آن انجام می گیرد یکسری مزایایی دارد که در ادامه آنها را بیان می کنیم.

  • هواگیری باعث می شود که پکیج خوب کار کند و حتی بتواند گرمای اضافی نیز تولید کند.
  • وقتی که شما هواگیری را انجام می دهید میزان گاز مصرفی کاهش می یابد.
  • بعد از انجام هواگیری امکان نشت آب از رادیاتور ها به صفر می رسد.
  • همچنین هواگیری عمر مفید و بازدهی قطعات رادیاتور ها را افزایش می دهد.

سخن آخر

با استفاده از مطالبی که در آموزش نحوه ی هواگیری پکیج دیواری بیتا آمده است می توانید به تنهایی هواگیری را انجام دهید. در صورتیکه اطلاعات زیادی در خصوص نحوه هواگیری پمپ پکیج بیتا نداشته باشید، با استفاده از شماره های زیر می توانید با مشاوران یا کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.

همچنین در صورت خریدن قطعه مورد نظر برای کسب اطلاعات از قیمت قطعات پکیج دیواری بوتان کافی است با شماره های درج شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

3/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *