مطالب سایت

بررسی مشکلات پکیج بیتا

مشکلات-پکیج-بیتا

پکیج ها از جمله مهمترین دستگاه هایی هستند که در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. پکیج های دیواری، برند های زیادی دارد اما در بین این برند ها بوتان به علت قیمت مناسبی که دارد مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. پکیج دیواری بوتان نیز همانند سایر پکیج ها دچار مشکلاتی می شود. مشکلات پکیج بیتا دلایل زیادی دارند که سرویس کاران حرفه ای پکیج با همه این دلایل آشنا هستند؛ بنابراین در کوتاهترین زمان ممکن کار عیب یابی و تعمیر پکیج را انجام می دهند.

در کنار همه پکیج ها یک دفترچه راهنما وجود دارد که شامل چگونگی نصب، مشکلات و ارورهای پکیج و تعمیر آن می شود. همه افرادی که از پکیج بوتان مدل بیتا استفاده می کنند باید بعد از خرید و نصب پکیج این دفترچه را به طور کامل مطالعه کرده تا با مشکلات اصلی پکیج بیتا آشنا شوند. با توجه به مشکلاتی که افراد به هنگام استفاده از پکیج بیتا با آنها مواجه می شوند در این مقاله قصد داریم عیب یابی پکیج بیتا را بررسی کنیم.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

رایج ترین مشکلات پکیج دیواری بیتا

پکیج دیواری بیتا در اثر عوامل متعددی دچار مشکل و خرابی می شود که در اینجا به بررسی عیب های پکیج بیتا می پردازیم.

بیشتر بخوانید :  چرا پکیج خاموش می شود؟

1. انسداد و گرفتگی مداد گرمایش

در نحوه ی مشکلات پکیج بیتا باید به وجود رسوب در مدار گرمایش نیز توجه داشته باشید. به علت وجود ذرات معلق در آب و نا مطلوب بودن آب مصرفی رسوبات در مدار گرمایش پکیج جمع شده و عملکرد آن را با اختلال‌ مواجه می کنند.

راه حل:

برای برطرف کردن این مشکل که از دیگر دلایل خاموش شدن پکیج بوتان مدل بیتا است ۲ راه حل وجود دارد.

  1. مدار را رسوب زدایی کنید
  2. بر روی پکیج بیتا یک سختی گیر نصب کنید

 

2. کم بودن فشار گاز

کم-بودن-فشار-گاز-مشکل-پکیج-بیتا

همانطور که قطعی گاز موجب خاموش شدن پکیج می شود کم بودن فشار گاز نیز همین مشکل را ایجاد می کند. این مشکل به علت تنظیم نبودن هوای گاز به وجود می آید.

راه حل:

برای حل این مشکل از تعمیرکاران حرفه ای که در زمینه تعمیر و سرویس انواع پکیج ها به ویژه پکیج بیتا مهارت دارند بخواهید که هوای گاز ورودی به دستگاه را تنظیم کنند.

 

3. خرابی الکترود یون پکیج

الکترود یون وظیفه تشخیص شعله در پکیج را بر عهده دارد و زمانیکه این قطعه با مشکل روبرو شود به علت عدم تشخیص شعله پکیج خاموش می شود.

راه حل:

برای حل این مشکل ابتدا باید الکترود را بررسی کنید. اگر مشکل از جمع شدن رسوب یا گرد و غبار روی الکترود باشد باید با استفاده از یک سمباده آن را تمیز کنید. اما اگر مشکل خرابی الکترود یا فاصله نادرست آن با جرقه زن باشد باید از تکنسین کاران حرفه ای کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید :  دفترچه راهنمای پکیج بیتا

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

4. هوا گرفتن پکیج

از جمله مشکلات پکیج دیواری بیتا نفوذ هوا در سیستم رادیاتورها می باشد. این مشکل به تنهایی برای خاموش شدن پکیج کافی است‌. زمانیکه هوا وارد سیستم پکیج می شود پمپ به جای آب، هوا را به جریان می اندازد. گردش هوا در داخل سیستم باعث می شود دستگاه به علت کمبود آب خاموش شده و دیگر روشن نشود.

راه حل:

برای رفع این مشکل باید هواگیری پکیج را انجام دهید. برای این کار باید شیر هواگیری رادیاتور ها باز باشند تا هوا و آب از این طریق خارج شود.

 

5. عدم وجود آب کافی در مدار گرمایش

با کاهش آب مدار کلید نیم بار فعال شده و باعث خاموش شدن پکیج بیتا می شود. علاوه بر اینکه گاز و برق برای روشن شدن دستگاه ضروری هستند، پکیج بدون آب نمی تواند آبگرم مورد نیاز را تولید کند؛ بنابراین باید نشتی، خرابی منبع انبساط و شیر پر کن را بررسی کنید.

راه حل:

برای رفع این مشکل باید در قدم اول مقدار بار پکیج را بررسی کرده و در صورتیکه بار پکیج از ۱٫۵ کمتر باشد با باز کردن شیر پر کن آب مورد نیاز را تامین کنید.

 

6. خرابی فن پکیج

خرابی-فن-پکیج-مشکل-رایج-پکیج-بیتا

در صورتیکه فن پکیج خراب شود یا عملکرد آن با اختلال روبرو شود قادر به خارج کردن دود از درون دستگاه نخواهد بود؛ بدین ترتیب دود در مسیر دودکش مانده و باعث خاموش شدن پکیج بیتا می شود. تا زمانیکه دود در مسیر دودکش بماند پکیج روشن نخواهد شد.

راه حل:

برای حل این مشکل باید فن را تعویض کنید. در برخی موارد ممکن است فن خراب نشده  فقط کثیفی و گرد و غبار روی آن نشسته باشد که در اینصورت باید فن را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید :  تعمیر پکیج در شرق تهران

 

7. خرابی ترموستات

ترموستات قطعه ای است که دمای اتاق را تعیین می کند و برد پکیج با توجه به دمای اعلام شده از شوی همین قطعه فرمان روشن شدن پکیج را صادر می کند. در چنین حالتی اگر ترموستات از کار بیفتد پکیج نمی تواند دمای دستگاه را تشخیص داده و در نهایت فرمان روشن شدن را صادر کند. پس دستگاه خاموش می شود.

راه حل:

برای حل این مشکل باید با استفاده از مطالبی که در راهنمای مشکلات پکیج بوتان مدل بیتا آمده است، اتصالات ترموستات را بررسی کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. در صورتیکه ترموستات خراب شده باشد باید تعویض گردد.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

سخن پایانی

اگر به هر دلیلی یکی از قطعات پکیج بوتان مدل بیتا شما دچار ایراد شد و نیاز به خرید و تعویض آن داشتید، بهتر است از طریق فروشگاه اینترنتی مرکز فروش اقدام به خرید کنید زیرا این مجموعه تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به مشترین خود عرضه می دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت قطعات پکیج دیواری با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

3/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *