مطالب سایت

آموزش ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

نحوه-ریست-کردن-پکیج-ایران-رادیاتور

در صورتی که در عملکرد پکیج ایران رادیاتور اختلال ایجاد شود، می تواند مشکلاتی را برای مصرف کنندگان این پکیج دیواری پرکاربرد به وجود بیاورد. ریست کردن پکیج ایران رادیاتور یکی از راه حل های برطرف کردن برخی از مشکلات و اختلالات داخل این سیستم محسوب می شود. برای همین در این مقاله قصد داریم به آموزش ریست ريست كردن پكيج ايران رادياتور و بررسی علت های آن بپردازیم.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

دکمه ریست پکیج ایران رادیاتور کجاست؟

دکمه ریست پکیج ایران رادیاتور در کنار چراغ ریست و درست در سمت چپ دستگاه تعبیه شده است. در ادامه به نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور می پردازیم

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور چگونه است؟

ريست-كردن-پكيج-ايران-رادياتور

 

ریست یک کلمه انگلیسی و معنی آن هم برگشت به تنظیمات اولیه می باشد. طریقه ریست پکیج ایران رادیاتور بسیار ساده است. کافی است دکمه ریست را فشار دهید و صبر کنید که سیستم عمل کند. به این شکل که دکمه چرخشی را روی حرف R قرار دهید و سپس به مکان قبل بازگردانید. البته برای ریست کردن پکیج ایران رادیاتور بایستی به یک سری نکات توجه کنید.

در صورتی می توان با ریست کردن پکیج ایران رادیاتور مشکل را برطرف کرد، که این ایراد جدی نباشد و به برهم خوردن تنظیمات پکیج برگردد. سعی نکنید چندین بار دستگاه را ریست کنید چون این کار می تواند آسیب شدیدی به پکیج وارد کند. اگر هم با ریست کردن پکیج ایران رادیاتور مشکل برطرف نشد حتما یکی از قطعات خراب شده است و نیاز به تعویض دارد.

بیشتر بخوانید :  روشن کردن دستگاه پکیج دیواری به زبان بسیار ساده

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

علت های ریست کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور

گاهی اوقات به دلیل نصب نادرست دستگاه نمی تواند به خوبی کار کند و خاموش می شود. در این هنگام چراغ قرمز که نشان دهنده چراغ ریسک پکیج ایران رادیاتور است شروع به چشمک زدن می کند. نشان دهنده این است که پکیج شما به ریست تنظیمات نیاز دارد چشمک زدن چراغ ریست پکیج ایران رادیاتور علت های مختلفی دارد که نحوه ریست کردن پکیج دیواری ایران رادیاتور به طور صحیح می تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کند.

 

چرا چراغ‌ پکیج ایران رادیاتور قرمز می شود؟

زمانی که چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور روشن می شود شعله قطع می شود که بعد بروز این مشکل سیستم با نمایش ارور به مصرف کنندگان می فهماند که مشکلی در تشکیل یا تشخیص شعله به وجود آمده است

  • برهم خوردن تنظیمات پکیج

ممکن است بعد از نصب و راه‌اندازی پکیج ایران رادیاتور پکیج روشن نشود. در چنین شرایطی است کافی است دکمه ریست را فشار دهید تا سیستم شروع به کار کند. چراغ ریست در بالای صفحه کنترل پکیج ایران رادیاتور وجوددارد. در صورتی که متوجه روشن و خاموش شدن این دکمه شدید بهترین کار و اولین قدم این است که پکیج ایران رادیاتور را ریست کنید

  • اشکال در راه‌اندازی

گاهی ممکن است هنگام راه‌اندازی پکیج پس از خرید و یا تعمیر پکیج ، دستگاه کار نکند. در صورت بروز چنین مشکلی چراغ ریست شروع به چشمک زدن می کند.  ابتدا مراحل نصب پکیج ایران رادیاتور را چک و بعد سیستم را ریست کنید.

  • خرابی جرقه زن پکیج
بیشتر بخوانید :  چرا پکیج روشن نمی شود ؟

خرابی-جرقه-زن-پکیج

در مواردی جرقه سیستم زده می شود اما پکیج روشن نمی شود. در این حالت چراغ قرمز یا ارور دستگاه فعال می شود. بهترین کار این است که روش ریست کردن پکیج ایران رادیاتور را امتحان کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد و چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور روشن ماند، ممکن است خرابی از قطعاتی چون الکترود جرقه زن ضعیف شدن سیم ارت و اتصالات و خرابی ترانس و کابل و مشکلات دیگر باشد. شما می توانید برای خرید قطعات پکیج دیواری ایران رادیاتور با مرکز فروش که ارائه دهنده بهترین قطعات است در ارتباط باشید.

  • خرابی ترموستات

ترموستات قطعه مهمی است که دمای بالای پکیج ایران رادیاتور را تشخیص می دهد و از گرمای بیش از حد سیستم جلوگیری می کند. در واقع کارکرد اصلی ترموستات کنترل و حفظ مبدل اصلی است.

 در صورتی که ترموستات خراب شود، در مدل های مختلف پکیج ایران رادیاتور کدهای خطایی روی صفحه به نمایش در می آید. اولین کار این است که پکیج را ریست کنید اما اگر با ریست کردن پکیج ایران رادیاتور مشکل برطرف نشد، باید برای تعویض قطعه ترموستات پکیج ایران رادیاتور اقدامات لازم را انجام دهید.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

سخن آخر

در طی استفاده از پکیج ایران رادیاتور ممکن است مصرف کنندگان آن با اختلالاتی مواجه شوند که ریست کردن پکیج ایران رادیاتور می‌تواند آن اختلال را رفع کند. اگر این مشکل با ریست کردن برطرف نشود، قطعا یکی از قطعات اصلی پکیج خراب شده است و به تعمیر و تعویض نیاز دارد. برای تامین قطعات می توانید با شماره های داخل سایت مرکز فروش تماس بگیرید و قطعه موردنیاز پکیج ایران رادیاتور خود را سفارش دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *