مطالب سایت

آموزش نحوه تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری

تبدیل-حالت-تابستانه-به-زمستانه-پکیج

پکیج های گرمایشی این روزها در همه خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند اما مورد مهمی که در مورد این پکیج ها وجود دارد قابلیت تنظیم آنها به حالت تابستانه و زمستانه است. با سرد شدن هوا افراد به فکر تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج می افتند و ممکن است تصور کنند که این تغییر حالت کاری سخت و پیچیده است، در حالیکه اینگونه نیست. تغییر حالت تابستانه پکیج به حالت زمستانه در انواع پکیج ها متفاوت است؛ به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا در مورد نحوه تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری مطالبی بیان کنیم.

راهنمای جامع تبدیل حالت تابستانی به زمستانی در انواع پکیج ها

با توجه به رشد صنعت و تکنولوژی انواع پکیج های دیواری طراحی، تولید و روانه بازار ها شده است، به گونه ای که شاهد انواع متنوعی از پکیج های دیواری هستیم. هر خانواده ای بر اساس یکسری موارد نوع خاصی از پکیج را تهیه و در منزل از آن استفاده می کنند.

پکیج ها در حالت تابستانه فقط آبگرم مورد نیاز خانوار را تامین می کنند اما در زمستان می توانند با تبدیل حالت تابستانه پکیج به زمستانه علاوه بر تامین آبگرم مصرفی، هوای منزل را نیز گرم کنند. در اینجا می خواهیم شما را با تنظیمات و نحوه تبدیل انواع پکیج ها آشنا کنیم تا بتوانید با فرا رسیدن فصل زمستان حالت پکیج خود را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید :  کدام یک از انواع پکیج ایران رادیاتور را بخریم؟

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

نحوه تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج ایران رادیاتور

نحوه-تبدیل-حالت-تابستانه-به-زمستانه-پکیج-ایران-رادیاتور

برای تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری ایران رادیاتور باید مراحل زیر را اجرا کنید:

  • پکیج ایران رادیاتور را خاموش کنید تا در اثر چرخش پمپ سراسری هوا وارد سیستم پکیج نشود.
  • همانطور که مشاهده می کنید ۳ عدد شیر در قسمت زیرین دستگاه قرار دارد. یکی از این شیرها کوچک و دوتای دیگر بزرگ هستند. شیر کوچک همیشه باز است و آب سرد را وارد سیستم می کند. دو شير بزرگ را باز کنید تا دستگاه برای حالت زمستانه آماده شود.
  • در این مرحله تمام شیرهای رادیاتور را باز کنید و رادیاتور ها را هواگیری کنید. اگر رادیاتور های شما از نوع قدیمی هستند باید برای هواگیری آنها آچار مخصوصی داشته باشید.
  • بعد از هواگیری فشار پکیج کاهش می یابد؛ بنابراین باید فشار آب پکیج را کنترل و تنظیم کنید‌.
  • در این مرحله که آخرین مرحله از تبدیل حالت تابستانه پکیج به زمستانه محسوب می شود باید ولوم سمت چپ پکیج ایران رادیاتور را روی درجه مورد نظر تنظیم کنید تا کم کم رادیاتور ها گرم شده و هوای محیط نیز گرم شود.

 

تبدیل حالت تابستانه به زمستانه در پکیج دیواری بوتان

بررسی-تبدیل-حالت-تابستانی-به-حالت-زمستانی-پکیج-بوتان

برای تغییر حالت تابستانه پکیج به زمستانه باید مراحل زیر را اجرا کنید:

  • پکیج دیواری بوتان را خاموش و روشن کنید.
  • مسیرهای دودکش پکیج را بررسی کنید و مطمئن شوید که باز هستند.
  • علاوه بر مسیرهای دودکش باید فلکه هایی که در زیر پکیج قرار دارند و به شیلنگ آب متصل هستند نیز باز باشند.
  • شیری که به ورودی و خروجی رادیاتور ها وصل است را باز کنید، سپس حالت زمستانه پکیج را فعال کنید و درجه دمای دستگاه را بالا ببرید تا پکیج به سرعت روشن شود.
  • اکنون چند دقیقه صبر کنید تا پکیج روشن شده و رادیاتور ها را گرم کند.
  • وقتی مطمئن شدید که مسیر جریان آب باز است و هیچ مشکلی ندارد به سراغ هواگیری رادیاتور و پکیج بروید.
بیشتر بخوانید :  چرا پکیج صدا می دهد؟

نحوه تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج ایساتیس

تبدیل حالت تابستانه پکیج دیواری به زمستانه در انواع پکیج ها متفاوت است اما با این وجود پکیج ایساتیس همانند پکیج دیواری بوتان تغییر حالت می یابد‌. برای تغییر حالت پکیج ایساتیس ابتدا باید پکیج را خاموش کرده، جریان برق و گاز را کامل قطع کنید. سپس باید دودکش و فشار پکیج را بررسی کرده و در صورت تنظیم نبودن فشار آن را روی بازه ۱ الی ۱.۵بار تنظیم کنید.

در این مرحله باید شیر آبی که به ورودی و خروجی رادیاتور ها متصل شده است، باز شود و ولوم پکیج ایساتیس بر روی حالت زمستانه تنظیم شده و پکیج روشن شود. سپس حتما باید کنترل کنید که رادیاتور ها گرم شده باشند. در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید با ما تماس بگیرید و از تکنسین های حرفه ای ما کمک بگیرید.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

سخن پایانی

مرکز فروش قطعات پکیج دیواری یکی از مراکز معتبر در زمینه تهیه و توزیع انواع قطعات پکیج دیواری است که خدمات ارزشمندی به مشتریان خود ارائه می دهد. در صورت بروز هر گونه مشکل در رابطه با تغییر حالت تابستانه پکیج به حالت زمستانه بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. در صورتی که با مشاوره های کارشناسان ما مشکل پکیج شما حل نشد می توانید از تکنسین های ما بخواهید که این مشکل را برای شما حل کنند.

سوالات پر تکرار در رابطه با آموزش نحوه تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری

در صورت بروز مشکل به هنگام تبدیل حالت تابستانه پکیج به زمستانه چه باید کرد؟

در این صورت بهتر است با افراد مجرب و حرفه ای که در خصوص تغییر حالت انواع پکیج های دیواری مهارت دارند، مشورت کنید.

بیشتر بخوانید :  بررسی و رفع ارورهای پکیج ایران رادیاتور

آیا تغییر حالت تابستانی به زمستانی همه پکیج دیواری به یک صورت است؟

چون کار همه پکیج دیواری ها تامین آبگرم ساختمان و گرم کردن محیط آن ساختمان می باشد تقریبا به یک صورت تغییر حالت پیدا می کنند تنها با این تفاوت که برخی از تنظیمات آنها با یکدیگر فرق دارند.

چرا باید از مشاوران مرکز فروش برای رفع ایراد تبدیل حالت تابستانه به زمستانه کمک بگیریم؟

مشاوران مرکز فروش آگاهی و اطلاعات زیادی در خصوص نحوه تبديل حالت تابستانه به زمستانه دارند و بهتر می توانند شما را راهنمایی کنند.

3/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *