مطالب سایت

چرا پکیج صدا می دهد؟

صدا-دادن-پکیج

ممکن است شما نیز به این مشکل برخورده باشید که هنگام روشن کردن پکیج یا در طول روز هنگام استفاده از آن پکیج صدا بدهد. بیشتر افرادی که با مشکل صدا دادن پکیج روبرو می شوند اولین سوالی که برایشان پیش می آید علت سر و صدای پکیج است؛ بنابراین این افراد پیش خود مدام به صدا دادن پکیج هنگام روشن کردن فکر کرده و به دنبال راه حل هایی جهت رفع آن هستند.

همه ما عادت کرده ایم تا زمانیکه پکیج یا هر وسیله ای دیگری درست کار می کند اصلا توجهی به سرویس دوره ای یا بررسی آن نمی کنیم اما وقتی که در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می شود، در اولین قدم به سراغ افراد متخصص می رویم تا با کمک گرفتن از آنها بتوانیم پکیج را تعمیر کنیم.

مهندسان و کارشناسان حرفه ای در رابطه با صدا دادن پکیج دیواری مطالعات و بررسی های زیادی انجام داده اند و بعد از اتمام کار خود دلایل مختلفی که باعث این مشکل می شوند را بیان کرده سپس به سراغ راه های رفع آن رفته اند.

چون این روزها استفاده از پکیج افزایش یافته است و ممکن است سروصدای پکیج به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شود، در این مقاله قصد داریم تا دلیل سر و صدای پکیج را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

جامع ترین دلایل صدا دادن پکیج

علت صدا دادن پکیج دیواری می تواند مربوط به نامناسب بودن محل نصب پکیج باشد. هر دستگاهی باید در محل مناسبی نصب شود تا بتواند کارایی خود را ارائه دهد؛ بنابراین زمانیکه پکیج به شکل نادرست و سر جای خود نصب نشده باشد سروصدا ایجاد می کند. برای رفع این مشکل تنها کافی ست با سرویسکاران حرفه ای پکیج تماس گرفته و از آنها درخواست کمک کنید.

بیشتر بخوانید :  تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

اما دیگر علت صدای پکیج دیواری می تواند، سرد بودن آب ورودی پکیج باشد. بعد از بروز مشکل صدا سرو صدای پکیج حتما باید آب ورودی دستگاه را بررسی کنید. در صورت بسته بودن شیر آب آن را باز کنید یا اگر مشکل لوله کشی یا اتصال دارید با سرویس کار پکیج مشورت کنید.

دیگر دلیل صدا دادن پکیج دیواری مربوط به خراب بودن فن پکیج است. فن یکی از قطعات اصلی پکیج است که هوای پکیج را خارج کرده و موجب خنک شدن پکیج می شود. در صورتیکه فن دچار آسیب و خرابی شده باشد حتما دستگاه هنگام روشن شدن سروصدا ایجاد می کند. برای حل این مشکل حتما باید از تعمیرکاران حرفه ای  که در این زمینه دانش و مهارت لازم را دارند کمک بگیرید. چون تعمیر و تعویض قطعات پکیج کار ساده ای نیست.

 

علت سرو صدای پکیج ایران رادیاتور چیست؟

علت-سرو-صدای-پکیج-ایران-رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی از پر کاربردترین پکیج ها است که اکثرا در همه خانه ها از آن استفاده می شود. از جمله دلایلی که موجب سر و صدا پکیج ایران رادیاتور هنگام روشن شدن می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم بودن فشار ورودی آب

پکیج دستگاهی است که با آب و برق کار می کند پس اگر فشار آب ورودی آن پایین باشد دستگاه نمی تواند کار خودش را انجام دهد و بخاطر همین دچار مشکل شده و سروصدا ایجاد می کند. جهت حل این مشکل باید شیرهای آب ورودی دستگاه را چک کنید و از باز بودن آنها اطمینان حاصل نمایید.

  • لوله کشی نامناسب

لوله کشی نامناسب، علت سرو صدای پکیج ایران رادیاتور است، چرا که اگر لوله کشی اصولی نباشد حتما آب ورودی به دستگاه با اختلال روبرو می شود. زمانیکه آب ورودی مشکل داشته باشد پکیج نمی تواند آبگرم مورد نیاز افراد را تامین کند به همین دلیل تحت فشار قرار گرفته و سروصدا ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید :  اطلاعات ضروری که لازم است درباره دود کش پکیج دیواری یا زمینی بدانید

در صورتیکه بررسی کردید و تشخیص دادید که سروصدای پکیج مربوط به لوله کشی نامناسب است باید در اسرع وقت با یک شرکت معتبر که کارهای مربوط به نصب، سرویس و تعمیر انواع پکیج را انجام می دهند تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید.

 

علت سرو صدای پکیج بوتان چیست؟

علت-سرو-صدای-پکیج-بوتان

پکیج بوتان بیشتر در اثر خرابی شیر اطمینان، رسوب گرفتن صافی و مبدل، هواگیری نامناسب دستگاه، خرابی پمپ پکیج، نا صاف بودن پکیج و … صدا میدهد. در صورتیکه خود موفق به برطرف کردن هر کدام از مشکل های ذکر شده نشدید باید با تعمیرکاران وارد و با تجربه تماس بگیرید و از آنها بخواهید که با مراجعه به محل زندگی شما کار عیب یابی و تعمیر پکیج را انجام دهند. همچنین می توانید برای کسب اطلاع از قیمت قطعات پکیج دیواری و ایران رادیاتور با فروشگاه مرکز فروش در ارتباط باشید.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

سوالات متداول در رابطه با سر و صدای پکیج

دلایل سر و صدای پکیج ایران رادیاتور چیست؟

• کم بودن فشار آب ورودی • لوله کشی نامناسب • لرزش فن پکیج • وجود هوا در مسیر رادیاتور ها • وجود رسوب در مبدل پکیج

پکیج بوتان به چه علت سروصدا می دهد؟

خرابی شیر اطمينان، نصب نادرست پکیج، خرابی فن پکیج، خرابی پمپ پکیج، ورود آب سرد به پکیج و... از جمله دلایلی هستند که باعث صدا دادن پکیج بوتان می شوند.

به هنگام بروز مشکل در عملکرد پکیج و صدا دادن آن باید چه کار کنیم؟

ابتدا سعی کنید محلی که صدا میدهد را پیدا کرده و سریعا با کمک گرفتن از تعمیرکاران حرفه ای مشکل را برطرف کنید. چون صدای پکیج دلایل مختلفی دارد و اگر نسبت به این مشکل بی توجه باشید امکان دارد پکیج از کار افتاده و متحمل زیان شوید.

بیشتر بخوانید :  تمام چیزی که لازم است درباره عیب یابی پکیج ایران رادیاتور بدانید!

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *