مطالب سایت

چرا پکیج روشن نمی شود ؟

روشن-نشدن-پکیج

پکیج ها از جمله وسایل ضروری هر محیطی هستند؛ بنابراین با توجه به این نیاز روز به روز بر انواع پکیج ها افزوده می شود. اما مهمترین مسئله ای که در مورد این دستگاه وجود دارد، روشن نشدن پکیج است. البته نه تنها پکیج بلکه هیچ دستگاهی خود به خود دچار خرابی نشده و کارایی خود را از دست نمی دهد. پس همه افراد باید با انواع پکیج، کارایی آنها و قطعات تشکیل دهنده این دستگاه آشنا شوند.

همه پکیج ها و دلایل روشن نشدن آنها با توجه به مدل پکیج در اکثر مواقع یکسان است فقط تنها کاری که باید هنگام روشن نشدن پکیج به آن توجه کنید مدل دستگاه است. انواع پکیج ها در اثر خرابی الکترود، قطعی برق و گاز، روشن نشدن شمعک، ایراد در دودکش و … دچار مشکل می شوند. برخی مشکلات جزئی هستند که تنهایی می توانید آن را رفع کنید اما در موارد دیگری چون نصب صحیح دودکش باید از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

علت روشن نشدن پکیج وقتی مشخص می شود که شما به درستی پکیج را بررسی و عیب یابی کرده باشید وگرنه به هیچ عنوان نمی توانید مشکل را پیدا کنید. روشن نشدن پکیج دیواری هیچ‌گاه بی دلیل و به خودی خود اتفاق نمی افتد. دلایل روشن نشدن انواع پکیج و دانستن آنها تاثیر زیادی در زندگی ما دارد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا در خصوص روشن نشدن پکیج و دلایل آن مطالبی بیان کنیم.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

بررسی دلایل انواع پکیج ها که روشن نمی شوند

علت روشن نشدن پکیج بوتان چیست؟

یکی از دلایل روشن نشدن پکیج دیواری بوتان افت فشار آب، گاز و برق است. تمامی پکیج ها با توجه به کارکردی که دارند با آب، گاز یا برق کارمی کنند پس در اولین مرحله باید وضعیت گاز و برق را بررسی کرده سپس تمامی پریز ها و جزئیات مربوط به آنها را کنترل کنید.

بیشتر بخوانید :  چرا پکیج خاموش می شود؟

برای رفع این مشکل باید از طریق فیوز های مرتبط با پکیج فشار آب، گاز و برق را کنترل کنید و در صورت تنظیم نبودن آنها با توجه به نوع و مدل پکیج مشکل را برطرف کنید.

علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور چیست؟

روشن-نشدن-پکیج-ایران-رادیاتور

زمانیکه پکیج دیواری ایران رادیاتور دچار مشکل می شود کد خطایی در قسمت نمایشگر نشان داده می شود که حاکی از علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور است. در ابتدا شما باید با همه کد خطا های این دستگاه آشنایی داشته باشید و سپس اطلاعات کاملی در مورد راهکارهای رفع آنها نیز کسب کنید.

مهمترین مشکلی که پکیج های ایران رادیاتور دارند خاموش شدن ناگهانی آنها است. البته همه پکیج ها ممکن است در اثر یکسری مشکلات خاموش شوند. زمانیکه پکیج ایران رادیاتور خاموش شده و روشن نمی شود باید ابتدا از سالم بودن قطعات پکیج اطمينان حاصل کرده سپس به سراغ چک کردن آب پکیج، هواگیری دستگاه، بررسی الکترد و رسوب زدایی لوله ها بروید.

لازم به ذکر است در صورت مشاهده ایراد در پکیج می توانید برای خرید قطعه مورد نظرتان با بهترین قیمت به فروشگاه مرکز فروش مراجعه کنید، چرا که این مجموعه به فروش عمده قطعات پکیج دیواری می پردازد.

علت روشن نشدن پکیج ایساتیس چیست؟

پکیج ایساتیس یکی از ایده آل ترین پکیج های موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد. این پکیج با توجه به امکانات و طراحی فوق‌العاده ای که دارد در بیشتر منازل مسکونی و محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد پکیج ایساتیس نیز درست مانند سایر پکیج ها دچار مشکل شده و گاهی اوقات کاربران به طور مکرر شاهد خاموش شدن آن هستند.

بیشتر بخوانید :  چرا پکیج بیتا خاموش می شود؟

مهمترین دلیل روشن نشدن پکیج، خرابی دودکش است. در اکثر موارد افراد برای نصب پکیج به سراغ افراد نابلد رفته و خود زمینه را برای بروز مشکلات بعدی فراهم می کنند. پکیج باید در فاصله استانداردی از سقف نصب شود در غیر اینصورت دودکش آن درست عمل نمی کند. زمانیکه دودکش قادر به تخلیه دود نباشد دود به شکل صحیح خارج نشده و همین مورد باعث خاموش شدن دستگاه می‌ شود. برای حل این مشکل باید پکیج در فاصله مناسبی از سقف نصب شود.

 

چرا پکیج در حالت تابستانه روشن نمی شود؟

پکیج-در-حالت-تابستانه-روشن-نمی-شود

روشن نشدن پکیج در حالت تابستانه دلایل زیادی دارد که ما در اینجا چند مورد مهم را آورده ایم:

  • رسوب داشتن مبدل ثانویه
  • خرابی سنسور مدار مصرفی
  • سوختن شیر موتوری
  • سوختن انگشتی فلومتر یا خرابی فلوسوئیچ
  • خرابی پمپ پکیج
  • ایراد در مخزن پکیج
  • نبود آب کافی در لوله ها
  • پایین بودن فشار بار پکیج

وقتی که پکیج در حالت تابستانه خاموش شده و دیگر موفق به روشن کردن آن نشدید ابتدا سعی کنید از باز بودن شیر آب، گاز و برق مطمئن شده سپس دودکش و قطعات داخلی پکیج را بررسی کنید. در صورتیکه قطعات داخلی خراب شدهدباشند باید تعویض آنها را به افراد حرفه ای که چندین سال در این کار مهارت و تجربه دارند بسپارید.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

چرا پکیج در حالت زمستانی روشن نمی شود؟

از جمله دلایل روشن نشدن پکیج در حالت زمستانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم بودن عدد درجه گرمایش
  • خرابی کلید تنظیم دمای گرمایش
  • خرابی ترموستات اتاقی پکیج
  • باز بودن شیر بای پس
  • خرابی سنسور
  • خرابی برد پکیج
بیشتر بخوانید :  بررسی مشکلات پکیج بیتا

هر کدام از این موارد به تنهایی قادر به خاموش کردن پکیج دیواری هستند؛ بنابراین اگر به تنهایی نتوانستید مشکل پکیج را حل کرده و آن را روشن کنید باید با تکنسین های مجرب و حرفه ای تماس بگیرید و از آنها درخواست خدمات کنید. تکنسین های مجرب و حرفه ای بر اساس آموزش ها و تجربیات خود در سریعترین زمان ممکن کار عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات را برای شما انجام خواهند داد.

 

سوالات پر تکرار در رابطه با روشن نشدن پکیج دیواری

دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور چیست؟

• رسوب لوله ها • نبود آب کافی در مدار و لوله های پکیج • وجود هوای بیش از حد در لوله ها و شوفاژهای ساختمان • خرابی و اختلال در الکترود

چرا پکیج بوتان روشن نمی شود؟

از جمله شایع ترین موردی که موجب روشن نشدن پکیج بوتان می شود افت فشار گاز و آب است. پس حتما باید از تنظیم بودن درجه فشار آب و گاز اطمينان حاصل کنید.

دلایل روشن نشدن پکیج های متنوع با یکدیگر فرق دارد؟

انواع پکیج ها با توجه به دلایل مشخصی خاموش شده و دیگر روشن نمی شوند. اما این دلایل تقریبا در همه پکیج ها یکسان است تنها با اندکی تفاوت. که این تفاوت نیز در دفترچه پکیج قید می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *