مطالب سایت

آموزش راه اندازی پکیج بیتا

راه-اندازی-پکیج-بیتا

راه اندازی پکیج بیتا یکی از مواردی است که حتما باید به طور کامل با آن آشنا باشید تا بتوانید به راحتی پکیج خود را روشن کنید. پکیج بیتا از جمله محبوب ترین سیستم های گرمایشی در انواع محیط های مختلف است. این پکیج همواره با توجه به قابلیت هایی که دارد، توانسته است توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. پکیج بیتا در دسته بندی محصولات جدید قرار دارد؛ بنابراین همه مصرف کنندگان باید با طرز راه اندازی آن و مشکلاتی که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد آشنایی داشته باشند.

اگر شما در رابطه با نحوه راه اندازی پکیج بیتا اطلاعات دقیق و کاملی داشته باشید دیگر نیازی به کمک گرفتن از تکنسین کاران حرفه ای ندارید. علاوه بر این حتماً باید در مورد تنظیمات پکیج در زمستان و تابستان نیز اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید با تغییر هر فصل پکیج را متناسب با شرایط آب و هوایی محل سکونت خود تنظیم کنید.

با توجه به این مورد که راه اندازی پکیج بوتان اهمیت زیادی دارد، در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با آموزش راه اندازی پکیج دیواری بیتا مطالب مفیدی در اختیار همراهان همیشگی مرکز فروش قرار دهیم.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

نحوه راه‌اندازی پکیج بیتا

در هنگام خرید پکیج دیواری بوتان مدل بیتا اولین چیزی که ذهن خریدار را درگیر می کند نصب و راه اندازی دستگاه است اما مسئله مهمی که در خصوص نصب و راه اندازی این دستگاه وجود دارد اطلاعات و آگاهی شما از نکات و جزئیاتی است که حتماً باید به هنگام نصب و راه اندازی پکیج به آنها توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید :  چرا پکیج آب را گرم نمی کند؟

زمانی که از یک سرویس کار حرفه ای جهت نصب پکیج کمک می گیرید بعد از اتمام کارهای مربوط به نصب، پکیج را روشن می کند. اما در برخی مواقعی این خود شما هستید که باید پکیج را روشن کنید، پس باید به طور کامل با موارد مهمی که در آموزش نحوه ی راه اندازی پکیچ بیتا آمده است، آشنا باشید.

 

آموزش راه اندازی پکیج بیتا در زمستان

آموزش-راه-اندازی-پکیج-بیتا-در-زمستان

در اولین مرحله از آموزش نحوه ی روشن کردن پکیج دیواری بیتا باید درجه فشار پکیج را بررسی و تنظیم کنید. درجه فشار باید روی ۱.۵ بار باشد. در صورتی که فشار کمتر از ۱.۵ بار باشد شیر های کوچکی که در زیر پکیج وجود دارد را باز کنید تا درجه فشار افزایش یابد. زمانی که فشار روی ۱.۵ بار رسید شیر ها را ببندید.

  • از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کنید. از جمله یکی از روش هایی که می توانید با استفاده از آن از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کنید انداختن سنگ کوچکی از پشت بام به داخل دودکش می باشد.
  • در این مرحله از راه اندازی پکیج بیتا در زمستان باید تمامی فلکه هایی که در زیر پکیج وجود دارند و به شلنگ های آب وصل شده‌ اند را باز کنید.
  • شیر همه رادیاتور ها را باز کنید.
  • حالا نوبت آن رسیده که پکیج بیتا را در حالت زمستانه قرار داده و درجه دمای پکیج را بالا ببرید تا بدین طریق پکیج روشن شود.
  • زمانی که از داغ شدن همه رادیاتور ها اطمینان حاصل کردید باید عمل هواگیری را انجام دهید.
  • در آخرین مرحله از آموزش روش راه اندازی پکیچ بیتا مجددا فشار پکیج را کنترل کرده و آن را روی ۱.۵ بار تنظیم کنید.
بیشتر بخوانید :  علت روشن نشدن پکیج بیتا چیست ؟

 

آموزش نحوه راه اندازی پکیج بیتا در تابستان

  • برای راه اندازی پکیج بوتان در تابستان باید ابتدا شیرهای رفت و برگشت مدار گرمایش را بررسی کرده و از بسته بودن آنها اطمینان حاصل کنید، سپس درجه دمای آب گرم مصرفی را تنظیم کرده و پکیج بیتا را روی حالت تابستانه قرار دهید.
  • در این مرحله از راه اندازی پکیج شیر آب گرم مصرفی را باز کنید. به محض باز شدن شیر آب گرم مصرفی، مشعل پکیج روشن شده و چراغ سبز ثابت روشن می شود.
  • این چراغ وضعیت عملکرد شوفاژ را نشان می دهد و به این معنی است که پکیج روشن شده و آب گرم مورد نیاز رادیاتورها را تامین می کند.
  • برای خاموش کردن پکیج تنها کافی است شیر آب گرم را ببندید. چون با بسته شدن شیر آب گرم مشعل پکیج نیز خاموش می شود.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

سخن پایانی

پکیج بیتا از جمله محبوب ترین پکیج هایی است که امکانات ویژه ای دارد. این پکیج باید به طور صحیح نصب و راه‌اندازی شود تا مصرف کننده بتواند به آسانی بدون هیچ مشکلی از آن جهت گرمایش منزل استفاده کند. راه اندازی پکیج کار سختی نیست فقط باید به نکات و مواردی که در اینجا ذکر کردیم توجه داشته باشید‌.

از مطالب موجود در این مقاله می توانید به عنوان راهنمای راه اندازی پکیج بیتا استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش نصب و راه اندازی پکیج بیتا و یا خرید و اطلاع از قیمت لوازم پکیج دیواری با استفاده از شماره های زیر با مشاوران ما تماس بگیرید‌. مشاوران و کارشناسان ما اطلاعات زیادی در خصوص نحوه نصب و راه اندازی درست انواع پکیج ها به ویژه پکیج بیتا دارند؛ بنابراین بهتر می توانند شما را راهنمایی کنند.

4.5/5 - (4 امتیاز)
بازگشت به لیست

1 نظر در “آموزش راه اندازی پکیج بیتا

  1. دکترعلی گفت:

    باسلام عرض ادب واحترام
    من واقعا از این مطالب جالب توجه و کاملا واضح وگویا و همراه خوب خواننده کمال سپاس و تشکر رادارم
    پکیجم روشن ننیشد راهنمایی های نوشتاری در این مقاله بهم کمک کرد که ضمن عدم هزینه کرد به درستی و با صبر و حوصله مشکل پیش امده راخودم حل کنم که برام واقعا ارزشمند بود .
    موفق وموید باشید انشالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *