پکیج بوتان

تفاوت پکیج دیواری و زمینی وابسته به وضعيت ساختمان شماست, در خرید خود دقت کنید!

تفاوت پکیج دیواری و زمینی

مهم ترین نکته ای که در انتخاب پکیج باید دقت داشته باشیم بررسی وضعیت ساختمان مان و مرحله بعد انتخاب پکیج مرتبط با آن می باشد.
اصلی ترین تفاوت پکیج دیواری و زمینی  در ظرفیت حرارتی این دو مدل پکیج است. ظرفیت حرارتی پکیج زمینی بیشتر از ظرفیت حرارتی پکیج دیواری است یعنی قدرت گرمایش بالاتری دارد.

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

سایر تفاوت های پکیج دیواری و زمینی:

 

  • پکیج دیواری ابعاد کوچک تری دارد و شبیه کابینت دیواری است که روی دیوار نصب می شود.
  • پکیج زمینی ابعاد بزرگ تری دارد و قابل نصب روی دیوار نمی باشد. به همین دلیل مانند یک کابینت زمینی، روی زمین و معمولا داخل آشپزخانه نصب می شود.
  • پکیج های دیواری معمولا مخزنی برای ذخیره آب ندارند و آب گرم مصرفی رو به صورت لحظه ای گرم می کنند.
  • پکیج های زمینی معمولا برای ذخیره آب گرم مصرفی مخزن دارند و آب گرم در آنجا ذخیره می شود و توسط کویل هایی که از داخل مخزن عبور داده شده، آب گرم می ماند.

 

اصلی ترین تفاوت پکیج دیواری و زمینی

استفاده از پکیج دیواری چه مواقعی پیشنهاد می گردد:

  • در حالت های معمول و برای آپارتمان های با متراژ متوسط و با مصرف آب گرم مصرفی متوسط، از پکیج دیواری استفاده می شود.
  • با توجه به وضعيت فعلی اکثر ساختمان هایی که موجود داریم توصیه ما استفاده و خرید پکیج دیواری است و نيازی به هزینه اضافی و خرید پکیج زمینی نمی باشد.
بیشتر بخوانید :  راهنمای کامل خرید پکیج بوتان همراه با مشخصات فنی را از دست ندهید!

پکیج دیواری و زمینی چه تفاوتی دارند

پکیج زمینی برای موارد زیر پیشنهاد می گردد:

  • با توجه به داشتن ظرفیت حرارتی بالا برای ساختمان های خیلی بزرگ با متراژ بالا پیشنهاد می گردد (مثل ساختمون های ویلایی خیلی بزرگ).
  • اگر بخواهیم برای گرمایش چندین واحد مسکونی استفاده کنیم نیز استفاده از پکیج زمینی پیشنهاد می گردد.
  • اگر آب گرم مصرفی خیلی زیادی نیاز داشته باشیم نیز این نوع پکیج پیشنهاد می گردد.

بنابراین فقط و فقط در موارد ذکر شده برای پکیج زمینی هست که استفاده از این نوع توصیه می شود و در باقی موارد هیچ لزومی به استفاده از پکیج زمینی نیست و بهترین گزینه برای انتخاب همان پکیج دیواری است.

 

[av_heading heading=’حالا می توانید با اطمینان خرید کنید’ tag=’h3′ style=’blockquote modern-quote modern-centered’ size=’26’ subheading_active=” subheading_size=’15’ padding=’10’ color=” custom_font=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”][/av_heading] [av_button_big label=’خرید پکیج دیواری بوتان’ description_pos=’below’ link=’manually,http://www.markazforoosh.com/%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%86/’ link_target=’_blank’ icon_select=’yes-left-icon’ icon=’ue831′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color’ custom_bg_hover=’#444444′ admin_preview_bg=”][/av_button_big]

.

[av_button_big label=’خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور’ description_pos=’below’ link=’manually,http://www.markazforoosh.com/%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1/#top’ link_target=’_blank’ icon_select=’yes-left-icon’ icon=’ue831′ font=’entypo-fontello’ custom_font=’#ffffff’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ color_hover=’theme-color’ custom_bg_hover=’#444444′ admin_preview_bg=”][/av_button_big]

 

مشاوره مرکز فروش تلفن:02177272942

نتیجه گیری:

اگر متراژ خانه شما در حد متوسط است، از پکیج دیواری استفاده کنید ولی اگر خانه شما بسیار بزرگ تر از خانه های معمول است یا برای گرمایش چند آپارتمان میخواهید یک پکیج بخرید یا مصرف آب گرم بیش از حد معمول دارید، پکیج زمینی برای شما پیشنهاد می گردد.

لطفا اگر سوالی درباره تفاوت پکیج دیواری و زمینی دارید و یا پیشنهادی جهت استفاده دارید با بقیه دوستان به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

1 نظر در “تفاوت پکیج دیواری و زمینی وابسته به وضعيت ساختمان شماست, در خرید خود دقت کنید!

  1. ماهان سرویس گفت:

    سلام
    با تشکر از اطلاع رسانی خوبتون
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *